marți, 15 decembrie 2009

Matasaru la casa de nebuni?

Sunt uimit pana la hohote de ras/dar si de plans si nu doar eu ...
Acel avokakat Mihai Contescu lasa impresia ca nu are scrupule, principii omenesti (el apara si pe cei torturati si cei care au torturat dupa evenimentele de 7 aprilie, adica ce principii morale poate sa aiba acest Contescu in activitatea lui,-bani sa-i iasa! Da,dreptul la aparare i-l are fiecare.....

Adica, acest Contescu a depus cererea procurorului sa fiu supus unei expertize psihiatrice, procurorul a refuzat, dar el a contestat la procurorul ierarhic, dar si acela a refuzat, ca mai apoi Judecatorul de instructie Morozan (cel care a in 40 min a dat 10 mandate de arest la ce-i retinuti dupa 7 aprilie). Morozan a admis cererea atasata la e-mailul dat. Pe vineri (si iar de ziua politiei) trebue sa ma prezint la aciasta comisie,care au avut nevoe de 7 zile sa faca cunostinta cu materialele dosarului ca sa-mi pregateasca intrebari.


http://www.jurnaltv.md/ro/news/24991/

Eu n-am declarat niciodata cele ce expune el in acestea cerere, ca nu suport regulamentul circulatiei rutiere, ca urasc politistii, ca la 7 aprilie am luptat contra sistemului de drept. In interviurile pe care le-am dat anterior am declarat ca lupt impotrica coruptiei, torturii si a altor faradelegi comise in sistemul de drept, cu un an inainte de declaratiile date de Catan eu am spus despre acea piramida financiara a coruptiei in sistemul de drept. Totodat am declarat ca ar fi binevenit ca un politist sa primeasca salariu de 10-15 mii de lei, dar sa lucreze si sa repsecte legea si nu avem nevoie de armata asta de corupti care paraziteaza pe spatele contribuabililor si isi bat joc de oameni.
Ar fi culmea sa fiu declarrat nebun ,pe dosarul unde-s torturat de politisti si sanatos de cap/cu descernamant pe dosarul cu evenimentele din 7 aprilie.
/Anatol Matasaru/

p.s. http://www.amnesty.md/news/news.php?ln=ru&id=243
Список адвокатов, которые готовы оказывать помощь людям, задержанным полицией в связи с событиями в Кишинёве

Mihail Conţescu
0-79-51-84-80
BIA „Colţov şi Mişin”
Str. Armenească 48, bir.3


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu