marți, 20 noiembrie 2012

porcuror prost si periculos pentru cetateni


Cetateanul Ceban indignat de dreptatea pe care i-o face procurorii a adresat o plangere Procurorului General ,V.Zubco unde intenttionat sau neintentionat a folosit in plangere cuvantul ,,porcuror,,.Faptul ca, in prezent acest cetatean este cercetat contraventional pentru acest cuvant de catre procurori ,e mai important si nu pot sa-mi inchipui ca anume ce-i care urmareste cum se aplica Legea in RM ,din prostie si necunostinta de Lege sau abuziuv foloseste Legea pentru a persecuta un cetatean inconvenabil care are dreptul garantatat de Legea fundamentala *Constitutie sa-i supuie criticii.Nu-mi vine a crede ca procurorii RM pot calca pe asa ,,grebla,, !
De n-ar avea in mare parte cetateanul Ceban in acest caz.I-mi pare rau ca ar trebui s-a sufere si procurorii onesti in urma unor procurori corupti.Aici i-mi cer si scuzele de rigoare in fata procurorilor onesti.Nu pot sa-i inteleg pe procurorii care nu au coloana vertebrala si care tac ca s-a mentie in functie  fiindca are familie si copii…Va aduc aminte ca anume politistii tortionari din aprilie 2009 au fost de competenta procurorilor militari.De ultimii a depins s-a ajunga pedepsiti  tortionarii  si cine a ajuns pedepsit pentru tortura tinerilor in urma evenimentelor din aprilie 2009 ?

PS. * i-mi rezervez si-mi apar dreptul de autor a fenomenului ,,porcuror,, si voi insista sa fie introdus in DEX ca cuvant,notiune si fenomen…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu