joi, 13 septembrie 2012

Taxi - FLASH MOB - Karma, zenu' și feng shuiu'

1. Azi m-am gandit sa-ti fac o bucurie:
Cand nu erai acasa,
Am facut curat in sufragerie,
Da' ti-am spart trei bibelouri;
Am luat cioburile,
Le-am dus la bucatarie.
Chiar atunci, in casa ai intrat
Si-ai facut o criza de isterie;
Sparsesem o broasca, un porc si-un elefant,
Da' tu ai zis ca e o tragedie!
Si ca, de fapt, am spart
Broasca prosperitatii,
Porcu' fertilitatii
Si elefantu' cu trompa-n sus.
Si-ai zis ca esti afectata,
Ca esti devastata
Si ca suferi nespus, pentru ca

R:
Ti-am stricat feng shuiu',
Karma si tot zenu',
Ma pufneste plansu',
Desi nu sunt genu'.
Iarta-ma, iubito,
Nu fi trista, puiu,
Ca-ti repar io karma,
Zenu' si feng shuiu'.

2. Mie nu mi-e foarte clar
Ce-i cu karma, ce-i cu zenu',
Ce e cu feng shuiu',
Ce-i cu astea toate,
Da' ma gandesc ca - dupa cum suna -
Tre' sa fie niste chestii minunate!
Deci o sa umplu casa
De broaste, elefanti si porci;
Si ca sa-ti fac feng shuiul mai exotic un pic,
O sa-ti iau si-un urs koala,
O sa-ti iau si-un kakadu,
Un varan, un macac
Si-un cangur pitic.

R:
Ti-am stricat feng shuiu',
Karma si tot zenu',
Ma pufneste plansu',
Desi nu sunt genu'.
Iarta-ma, iubito,
Nu fi trista, puiu,
Ca-ti repar io karma,
Zenu' si feng shuïu'.

clipul poate fi văzut aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu