joi, 16 decembrie 2010

Nacialnici – gunoae comuniste mostenite





I.Belibov, actualmente comisar de politie, sect.Centru a mun.Chisinau, a fost unul din acei comisari, care pana in aprilie 2009 si dupa, a a dispus si a acceptat tacit, cu buna stiin’a, maltratarile si torturile atat in strada, cat si in incinta comisariatului. A fost nici mai mult, nic mai putin, bita regimului comunist. aprilie 2009 a maltratat lumea in strazi si Comisariat, fiind bita regimului comunist.

Ramine straniu ,ca acest ment sau musor- altfel cum li se mai spune in popor , ramane in continuare sa-si faca mendrele in calitate de nacalinik de politie. De fapt ce-o fi aici atat de straniu, cand majoritatea tortionarilor au fost promovati in functie si avansati in grad… Pacat doar ca si in conditiile unei guvernari, care pretinde ca e democrata, este tolerat un astfel de nacialnik , care continua sa de subalternilor indicatii sa ia masuri ,,speciale,,fata de cei care nu-i convin personal…

vezi aici in original: wwwwwwww


cerere+donos ,,..угрожая заявив,что скоро придут румыны, и будем мы жить в Магадане.,,

Si anume:

de mult pana la alegeri sunt in relatii ostile cu vecinii mei -vorbitori de rusa,din cauza viziunilor mele sociale si ei sunt autorii celor donoase din dosarele mele penale din ,,aprilie,, si anume ca ,,agenti sub acoperire,,…

In fine :acest ,,musor,, , care mai traiste cu speranta ca vor veni ai lui , inaite de alegerile din acest an, face dintr-un donos babesc motiv de cerere in politie pentru a sustine electoratul comunistilor si de a se mai rafui si cu mine. Zis si facut.De data asta nu a fost jumere , dar intr-un schimb de replici cu vecinii mei , comunisti, vorbitori de rusa si gravi afectati de nostalgie pentru Uniunea Sovietica, fiind scos din echilibru, am pronuntat :,,…-Scoro pridut rumany i vyseleat vas v Magadan…,,

Pentru asta am fost amendat inainte de alegeri cu doua amenzi a cate 30 u.c.

in suma totala de 1200 lei,la indicatia speciala a Comisarului Belibov, data sefului de sector I.Botnari ,,spre examinare , decizie si informare,,

Istoria se repeta: mai intai a fost donos, apoi transformata de militioner in cerere-plangere colectiva ce a servit baza dosarului fara o investigatie obiectiva si impartiala. Asa dar:

pe art.335 CC RM-samovolnicie-30 u.c.

si pe art.354 CC RM -huliganism nu prea grav-30 u.c.

Si actiune similara, dar Comisarul a actionat invers -iarasi dublu standard:

mi-a respins recent cererea mea sa se ea masuri conform Legii ca sunt atacat verbal si calomniat in public de cetatenii, rusi acuzandu-ma in furturi si alte huliganisme.


Stenograma discutiei dupa citarea mea de catre sectoristul Ruslan din sect. Nr,6 Telecentru
din data de 16.XI.2010.
Biroul sectoristuli in sect, nr.6 a CGP Chisinau,16.XII.2010,ora 19.20
MA-Matasaru A .
R- sectoristul Ruslan
R-,i-ti fac amenda
MA-i-mi pune-ti amenda.Ma pune-ti sa eau de la gura copiilor si sa platesc.
Tine-ti hangul babelor estea .Adica ,voi,cum am inteles ,Sireojenika mai repede!-voi veniti repede si scriti pentru babele estea…
R-asta nu decid eu.E hotarat,nu eu,dar sefu .
MA-care sef?
R-Sereoja
MA – care Sereoja?
R-Sofroni
MA-Sofroni.Uite,eu am asa o senzatie ,ca voi sunteti bita lor,eaca la babele estea care au fost aduse aicea in Moldova si pana acuma dupa cum se exprima ,,-my tut hozeeva,, Asa si se primeste ,ca voi sunteti in serviciul lor non-stop.Voi nici nu vreti sa ascultati argumentele mele sau care mai sunt…
Sau aveti iar indicatie de la sef de mai sus ,sa-mi faceti iar dosar penal?
R-noi am ascultat tot.nu a fost nici o indicatie
MA-pe cine ai ascultat tu in afara de mine? Ea orice vecin de alaturi ,lasa-l sa expue pe faptul asta, intreaba-l cine o inchis apa?
Curgeu tevile si a fost achitat serviciul.A fost chemat de la Termocom,de la ApaCanal ,de la JEK- ul,APLP-ul,scuza-ti.Pe voi asta nu va intereseza?
R.-noi am audiat persoanele care erau
MA-care audiat-o? Care o scris plangere?
R-si oamenii
MA-care o scris plangere? Si o chemat de o 100 de ori si pe voi ati venit ,si pe ,,oper-grupa,, din sectia criminala.Doua procese-verbale a cate 30 unitati conventionale.

priveste aici:asa o spus sefu

vezi aici fenomen similar :Ca o haită de câini

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu