vineri, 23 decembrie 2011

U-r-r-r-a-a-a !!!!! Curtea lui Muruianu a mai gasit un vinovat de uzurparea puterii de stat la 7 aprilie 2009.


Astazi CSJ m-a condamnat in baza artnart. 285. Dezordini în masă CP al RM (de mentionat ca acest articole a fost modificat inca in mai 2009) si mi-a aplicat sanctiunea de 10 000 lei. Totodata i-a discriminat pe politistii care m-au retinut abuziv l-a 8 aprilie 2009 din fata casei si care m-au maltratat. Iata asa, magistratii din CSJ au stabilit ca politistii au procedat correct dupa 7 aprilie 2009. Deci, nu a fost nici un abuz in serrviciu, nici un fel de maltratatri si nici tortura.

Acum imi dau seama si recunosc , ca am meritat aceasta pedeapsa si mi-i rusine ce am facut la 7 aprilie 2009. Mi-i rusine ca in urma unor prosti utili ca mine i-am adus pe asa zisi democrati de astazi la putere. Acum ma simt jenant si-mi explic insumi comportamentul de atunci …si n-am fost eu prost util , dar IDIOT UTIL si merit pedepsit !,si de mi-ati dat asa de putin!

Compar acum cum i-mi fabricau dosare si-mi bagau calosul in gura comunistii si acum cum democratii si-au apropiat institutiile statului care ar trebui sa fie independente. Asa ca, adio justitie in Moldova.












http://www.curaj.net/?p=62748

2 comentarii:

  1. sunt bucuros ca am ramas viu si pentru a ma impaca cu gandul de justitia RM , cazul meu de justitie este un fleac cu cazul pe langa cazul lui Nikifor.
    Nu-l inteleg pe magistratul Micu, care a luat decizii dubioase pe ambele cazuri„ e bolnav de vreo boala incurabila si miane tre sa moara …ce-l face indiferent ?, sau trece peste principiile lui din cauza ca este santajabil…?
    Pe curtea lui Muruianu n-am nici o obiectie si nu ma pune pe ganduri.(Benzina si foc !)

    http://www.curaj.net/?p=62748

    RăspundețiȘtergere
  2. Asociatia ,, Miscarea 7 aprilie 2009,, este indignata de faptul ca Justitia RM dupa trei ani a condamnat unicul criminal in evenimentele din 7 aprilie 2009.Prin aciasta majistratii din Curtea suprema de Justitie a mai confirmat o data vorbele, stilul de atunci a fostului presedinde communist V.Vorornin, V.Lupu ca ce-i care au participat la protestele si rasturnarea regimului communist in aprilie 2009 -sunt criminali.

    RăspundețiȘtergere